بررسی طرح ناحیه بندی امور مشترکین به دو ناحیه و ارتفاء خدمات امور مشترکین شهرستان ایلام

در جلسه معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت با پرسنل امور مشترکین شهر ایلام مطرح گردید:

بررسی  طرح ناحیه بندی امور مشترکین به دو ناحیه و ارتفاء خدمات امور مشترکین شهرستان ایلام

 با هدف بررسی طرح ناحیه بندی امور مشترکین و رفع مشکلات اجرایی ارائه خدمات  غیر حضوری و نحوه ارتفاء خدمات امور مشترکین، جلسه بین معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت  با پرسنل امور مشترکین شهر ایلام برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان؛ معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت در حاشیه این جلسه اظهار داشت: بمنظور تسهیل در ارائه خدمات شرکت آب و فاضلاب استان ضمن تسهیل در ارائه خدمات حضوری ، باید بسترهای لازم برای ارایه خدمات غیر حضوری یه شهروندان و روستائیان  را به صورت شبانه روزی فراهم کرده و با همفکری و کوشش مضاعف بایستی تکمیل و ارتقاء یابد

مهندس دادگر  با بیان اینکه ارایه خدمات غیرحضوری در شرایط کنونی نقش موثری در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا دارد گفت: بخش عمده ای از خدمات آب و فاضلاب به منظور دسترسی آسان به خدمات در۲۴ ساعت شبانه روز بمنظور تسریع در ارایه خدمات، صرفه جویی در وقت و هزینه، کاهش رفت و آمدها، ترافیک و آلودگی هوا و افزایش رضایتمندی متقاضیان به صورت غیر حضوری ارایه می شود و شهروندان  می توانند با خیالی آسوده، بدون مراجعه به دفاتر امور مشترکین، از این خدمات بهره مند شوند.

وی با اشاره به یکپارچه شدن خدمات آبفای شهری و روستایی و درخواست از مشترکان روستایی و شهری ایلام برای استفاده از تسهیلات و خدمات غیرحضوری ، گفت: مشترکان بدون حضور در ادارات و امور های ، شرکت می توانند خدماتی همچون درخواست خرید و واگذاری انشعاب آب و فاضلاب، تصحیح قرارداد آب و فاضلاب، اصلاح قبوض اعلام شماره مصرفی کنتور ، وصول معوقات، استعلام ، درخواست تعویض کنتور و پرداخت قبوض را دریافت کنند.

لازم بذکر است پس از پایان این جلسه معاون مشترکین و درآمد شرکت با تعدادی از ارباب رجوع  در خصوص پیگیری و تسریع  در ارائه خدمات گفتگو نمود.